Modernly Designed Lifestyle
ZEGNA
Холдингът Ermenegildo Zegna е световен лидер в луксозното мъжко облекло. Годишно произвежда 2,3 милиона метра плат, 600 000 облекла, над 1,6 милиона спортни артикула и 1.75 милиона текстилни аксесоара. Работещите за холдинга в целия свят са 6000. 86% от всички продажби са генерирани извън Италия.
Холдингът Ermenegildo Zegna Group е основан от Ermenegildo Zegna през 1910 в Тиверо, малко градче в Алпите. Младият предприемач се посвещава на стремежа си да създаде висококачествени платове за мъжко облекло и стратегията му е да се фокусира върху подбора на най-добрите сурови материали директно от производителя, върху иновациите както в продукта, така и в производствения процес, и върху промоцията на марката.
Роден като производител на платове, брандът Zegna се превръща в производител на луксозни мъжки облекла. Всяко поколение от семейството участва в консолидирането на наследството на Ermenegildo Zegna, откривайки през 1980 г. първия си бутик в Париж, последван от магазини в Лондон и Милано. Когато отваря своя бутик в Пекин, през 1991 г., това се явява първата марка луксозни мъжки облекла, отворена в Китай, продължавайки предприемаческия дух на основателя. Понастоящем Ermenegildo Zegna е световен лидер в луксозното мъжко облекло с мрежа от над 500 магазина в над 100 страни по света. Глобалната експанзия на Zegna е ускорена чрез всеобхватна стратегия за вертикализация, включително закупуването на фермата Achill в Австралия, което позволява напълно интегрирано производство на вълна Merino, затваряйки кръга от овце до магазин.
Заедно с индустриалните си занимания, Ermenegildo Zegna мечтае да подобри планинския релеф където се е намирала и все още се намира тъкачницата му. През 30те години той засажда над 500.000 борчета и рододендрона по най-голите склонове на планината. Също така zапочва конструкцията на панорамен път, носещ неговото име. Следвайки примера на предшественика си, последната генерация на семейството създава Oasi Zegna през 1993, местност покрай панорамния път на Zegna, където алпийската среда е защитена и за нея се полагат грижи. В същото време е направена по-достъпна за посетители, като така се подпомага развитието на културата на грижа за околната среда.