Modernly Designed Lifestyle
KENZO
Кензо Такада, основател на марката Kenzo и едно от най-великите имена в модната индустрия, оставил след себе си модна империя, известна със своите безкомпромисни и дръзки ценности, които в комбинация със смели и уникални дизайни утвърдиха марката като модна индустрия-гигант.
Вече повече от половин век марката Kenzo провъзгласява безгранична мода, която празнува природата и културното многообразие. От своя произход досега марката Kenzo се превърна в символ на революционна и еклектична естетика, която нарушава правилата и осигурява автентичен външен вид, който всички обожават и хвалят.
Такада изгражда своята модна империя сравнително бързо, въпреки факта, че първоначално има ниски шансове за успех, като се има предвид неговия произход и анонимност в сцената.
Историята на марката на Kenzo е очарователна история за модна империя, изградена върху стремежа да служи на добра кауза, което е добър урок за бъдещите поколения относно различните и уникални подходи като правилен метод за оставяне на следа в историята.
Кензо Такада е роден в Химеджи, град, разположен в префектура Хиого в японския регион Кансай. По-късно той учи в модния колеж „Бунка“ в Токио.
Брандът представлява връзката между европейския и източния дизайн и до днес Kenzo е марка, която се гордее с честването на мултикултурализма и разнообразието.
Такада обикаля света, за да разбере различни култури и техните традиции, и да въплъти отдавна създадените от него принтове и десени в творенията на марката, които по-късно се превръщат в емплематични за Kenzo. Поради лични причини Такада обявява пенсионирането си през 1999 г., оставяйки творческото ръководство на Рой Крейберг и Жил Розие.
От 2008 г. до 2011 г. креативният директор на марката Kenzo беше Антонио Марас, но неговите азиатско-американски ко-креативни директори Карол Лим и Умберто Леон бяха дуото, което помогна на Кензо да излезе на сцената на Висшата мода.
Най-разпознаваемите принтове на тигър и блестящи „зли очи“ бяха идеи на Лим и Леон и те доказаха, че Такада оставя наследството на марката Kenzo в добри ръце, на хората, които разбираха идеите и ценностите ѝ и продължиха да ги развиват в правилната посока.