Modernly Designed Lifestyle
За компанията
MDL започва дейността си през 1994 г. в сферата на търговията с висококачествени стоки, облекла, кожени изделия, обувки и аксесоари. Компанията е франчайз партньор на следните световно известни компании:
MaxMara Fashion Group S.r.l. с представителни бутици MaxMara, Marella, Marina Rinaldi;
Ermenegildo Zegna Holditalia S.p.a с представителен бутик ZEGNA;
Dior, Givenchy, Dolce&Gabbana, Lanvin, Tom Ford, Harithand, Greta Constantine, Barbisio, Autry, Khrisjoy, Linda Farrow с представителен бутик DRESS CODE | DC;
Brunello Cucinelli с представителен бутик Brunello Cucinelli;
Moschino, Boutique Moschino, № 21, Paul Smith, REDValentino, Zimmermann, Camilla, Kenzo, Waimari, Eleventy, Forte Forte, Solace London, JW Andresson, Simkhai, Yuzefi, Ulla Johnson и Materiel с представителен бутик TREND BOX;
Weekend MaxMara, Marella, Marc Cain, Philosophy di Lorenzo Serafini, Plan C, Agua by Agua Bendita, Pennyblack, Mos Mosh, Visona, Lorena Antoniazzi, Clergerie, L’Idee, Elina Linardaki, Baci Milano, Carlotha Ray, Liviana Conti и SeeTees с три представителни бутика MDL Shop.
Brunello Cucinelli Kids, Tartine et Chocolat, Zimmermann, Camilla, GCDS, Moschino, Missoni, Autry и Fay с представителен бутик DRESS CODE | KIDS
Palmers Textil AG с два представителни бутика Palmers;
Furla S.p.a с два представителни бутика Furla;
Marc Cain GmbH с представителен бутик Marc Cain;
Benetton Group S.p.a с 4 представителни магазини на марките United Colors of Benetton и Sisley;
Miroglio Group S.p.a с представителен бутик Motivi.
MDL EVENTS MANAGEMENT е криейтив студио, чиято дейност е свързана с организацията на събития от различно естество:
корпоративни събития с различна маркетинг цел; фирмени партита; честване на лични събития и т.н.
С изобретелност и прецизност към детайлите екипът на MDL EVENTS MANAGEMENT се е утвърдила като лидер в организирането на събития,които да отговарят на нуждите на клиентите и да помагат за постигане на техните цели.
СОЦИАЛНО АНГАЖИРАНА ДЕЙНОСТ
Компанията традиционно подкрепя креативността и таланта на младите хора в България. Паралелно с търговската си дейност тя се ангажира с много проекти в различни области:
Спонсорство и подпомагане на проекти за различни организации като Националната художествена академия, НАТФИЗ, Младежки симфоничен оркестър, Софийска градска галерия и др.;
Социална дейност, насочена към подпомагане на домове за сираци и деца в неравностойно положение, подкрепа на "Асоциацията на пациентите с онкологични заболявания и приятели", раздаване на помощи на пострадали от природни бедствия и др.;
Благотворителна дейност към неправителствени организации като Международен дамски клуб, Български червен кръст, семействата на пострадали от системта на МВР и др.
Компанията е многократно отличавана с различни награди, измежду които специалната награда на ООН за мащабната й, дългогодишна благотворителна и социална дейност.Друго самостоятелно звено, добре развито в холдинговата структура на фирмата е изграждане на управляване на хотели. Компанията разполага със собствена хотелска база в известните курорти Банско, Боровец и Черноморец.
Апарт Хотел Антилиа - Банско
ПЕРСПЕКТИВИ: В периода 2020-2025 г. групата предвижда разрастване с нови магазини в София и страната.